Wednesday, February 10, 2010

ශතකය


මා මේවන විට මාගේ බ්ලොග් අඩවි සදහා පෝස්ට් 100ක් පමණ ලියා ඇත්තෙමි. එය එක්තරා ආකාරයකට අභියෝගාත්මක සන්තෝසයකි.

මා බ්ලොග් කරුවෙකු වූයේ 2006 වසරේ අගභාගයේදීය මාගේ බ්ලොගර් ප්‍රොෆයිලය ඊට සාක්ෂි දරයි. බ්ලොග් ගැන හරි හැටි අවබෝධයක් නැතිව වුවද එකල මම බ්ලොග් ලිවීම ඇරඹුවෙමි. බ්ලොග් වලට වඩා පෞද්ගලික වෙබ් පිටු (Personal Home Pages) පිළිබද මගේ අවධානය යොමු වූ අවධියකි ඒ.

බ්ලොග් ලිවීම ඇරඹුනු සමයේද හදිසි රිය අනතුරකට ලක්වු බැවින් එම ලිවීම ලත් තැනම ලොප් විය. නැවත වසරකට පමණ පසු බ්ලොග් ලිවීම අරඹන විට මට මගේ පරිශිලක නාමය සහ මුරපදය මතක තිබුනේ නැත. (වාසනාවකට ගූගල් සමාගම විසින් බ්ලොගර් අඩවිය මිලදී ගෙන තිබුනු නිසා මගේ බ්ලොගර් ප්‍රොෆයිලය තවමත් එසේමය)

කාලය මෙලෙසින් ගෙවී යන විට පාසල් සමයේ කල කී දෑ තුලින් උපන් ආශාව සිත තුල නලියන්නට විය. එම නිසා පසුගිය වසරේ හරියටම මැද ඒ ආසාව සන්සිදුවා ගත්තෙමි. ඒ පෞද්ගලික වෙබ්පිටුවකට ඈදුනු බ්ලොග් අඩවි පහක් නිර්මාණය කිරිමෙන් පසුවය.

මා ගරුකරන ආසා කරන විවිධ මාතෘකා ඔස්සේ එකිනෙකට වෙනස් බ්ලොග් අඩවි නිර්මානයට මා පිවිසුනේ එලෙසය. ඉස්කෝලේ අටේ පන්තියේ සිසුවෙක්ව සිටි සමයේ මාගේ සංස්කාරකත්වයෙන් එලිදුටු කඩවර පුවත්පතේ එක පිටුවක් මා වෙන්කලේ අරලියගේ දිනපොත වෙනුවෙනි. එදා ඒ උත්සාහය අද ඔබ කියවන අචිරගේ දිනපොත ලෙස සයිබර් අවකාශයේදි කියවනු ලබයි. විවිධ මාතෘකා ඔස්සේ මගේ අදහස් මම ඔබට කිවේ මෙම බ්ලොග් අඩවිය ඔස්සේයි.

මම උපතින්ම ‍බෞද්ධයෙක්මි. තවමත් එසේමය. අනාගතයටත් එසේම‍ය. කලෙක මම හේතුවාදයත් බුදුදහමත් අතර පැටලී සිටියෙමි. මට දැනෙන ආකාරයට ඒ අවුල තවමත් මා ලෙහාගෙන නැත. එම නිසා බුදුදහම හේතුවාදියෙකුගේ ඇසින් විවරණය කිරිමට මම උත්සාහ කලෙමි. එය කොපමන දුරකට සාර්ථක වූවාදැයි මම නොදනිමි. උතුම්වු බුදුදහම පිලිබද Path to freedom බ්ලොග් අඩවියෙන් ඔබට ඒ පිළිබදව විචාරය කල හැකිය.

තාක්ෂණය යනු මම කැමතිම මාතෘකාවකි. මන්ද යත් කරන්නාවූ රැකියාවේ පටන්ම මගේ ජීවිතය තාක්ෂණිකරනය වි ඇති නිසාය. ලැබෙන සොයාගන්නාවු විස්තර සිංහලෙන් හෝ ඉංග්‍රීසියෙන් ඔබ වෙත ලියන්නේ එබැවිනි.

කලාවෙන් තොර මිනිසත්භාවයක් මිහිපිට නොමැත. කුඩාකල සිටම මම පොත පත සංගීතය සමග ගැවසුනෙමි. එම නිසා කලාව උදෙසාද බ්ලොග් අඩවියක් මම විවෘත කලෙමි. පසුකාලීනව ගිටාර් සටහන් උදෙසා වෙනම වර්ඩ්ප්‍රෙස් අඩවියක් ඇරඹුවේ එය වෙනම ආර්ට් එකක් යයි මා සැලකුව බැවිනි. ගිතයක කෝර්ඩ් ප්‍රස්ථාරය මෙන්ම පදරචකයා සහ තනු නිර්මාපකයාද එහි අඩංගු වෙන්නේ සියල්ලන්ගේම දැනගැනීම පිණිසය.

මට සිටින්නේ සීමිත පාඨකයන් පිරිසකි. සතිපතා කියවන අය සිටින්නේ අතක ඇගිලි ගනණට මදක් වැ‍ඩියෙනි. හොද කමෙන්ටු ලැබෙන්නේ බොහෝවිට දුරකතනයෙනි. නැතිනම් ඊ මේල් එකකිනි. බ්ලොග් මාකටින් නොකරන බැවින් පාඨක පිරිස ගැන මා එතරම් උනන්දුවක් නැත. එහෙයින් මගේ කිසිම බ්ලොග් එකකට ගූගල් ඇඩ්සෙන්ස් නැත. මා මුලික කොටම බලාපොරොත්තු වන්නේ රසවින්දනය අදහස් සහ දැනුම පමණි.

දේශපාලනය මම අප්‍රිය කරන මාතෘකාවකි. මට පැහැදිලි දේශපාලන දර්ශණයක් ඇතත් ඒ වෙනුවෙන් කඩේගොස් මගේ බ්ලොග් පිරවීමෙන් වැලකී සිටිමි. මගේ බ්ලොග් අඩවි Gossip Lanka හෝ විපක්ෂයේ Lanka e News හෝ ආන්ඩුවේ Lanka c News වැනි වෙබ් අඩවි වලින් වෙනස් වන්නේ එබැවිනි.

සිංහලෙන් බ්ලොග් ලිවිමේදි මුහුණ දෙන විශාල ගැටළුවක් වන්නේ සිංහල ටයිප් කිරිමයි. විජේසේකර පුවරුව අත ගැටි ඇතත් ඒ වෙනුවෙන් අමතර කාලයක් වැය කිරිමට සිදුවෙයි. මන්දයත් රැකියා ස්ථානයේ වෙහෙස වී නිවසට පැමිණ පවුල් කාරයෙකු වීම නිසා ගෙදර තවත් වැඩ මා සතුව ඇති බැවිනි. සති අන්තයක් යනු පශ්චාත් උපාධියේ ව්‍යාපෘති වෙනුවෙන් කල් මැරිමක් සිදුකරන කාල වකවානුවකි. ලැබෙන හැම විවේකයකදීම පැරණි දින පොතක සටහනක් තබා තවත් විවේකයකදී එයට සිංහලෙන් අකුරු ඇමිනිය යුතුය. දන්නා ආකාරයෙන් ව්‍යාකරණ හා නණලළ භේද නිවැරදි කළ යුතුය. ඇතැම් සටහන් අසම්පූර්ණවද කල් ඉකුත් වුද ඒවා වූ විට ඒවා පළකිරීමෙන් තේරුමක් නැති නිසා එම සටහන් අපතේ යයි.

ඉදින් මා මේ ප්‍රකාශ කලේ බ්ලොග් කරුවෙකු වූවිට විදින්න වෙන අකරතැබ්බ ස්වල්පයක් පිළිබදවයි. කෙසේවෙතත් තවත් කරුණු සොයාබලා හැකි හැම විටකම ඔබ වෙනුවෙන් මෙම අඩවි යාවත් කාලීන කරමි.



Image Resource


No comments:

ශිෂ්‍යත්වෙත් එක්ක අතුරු කතා

පහේ ශිෂ්‍යත්වෙ ඉවරයි. පළවෙනියො දෙවනියො තේරිලත් ඉවරයි. පාස් වෙච්ච දරුවො සතුටු වෙලත් ඉවරයි. ෆේල් වෙච්ච දරුවො දෙමව්පියන්ගෙන් මෝඩයා පොල් බ...