Thursday, September 10, 2009

සුනිල් අයියා..

සුනිල් අයියා කිව්වහම ගොඩක් ලෙන්ගතු පුද්ගලයින් රැසක් අපේ සිහියට නැගෙනවා. කෙලින් කතා ඇති ජිප්සිස් සුනිල්, සත්‍යවාදියෙකුගේ දිනපොත ලියපු සුනිල් මාධව ප්‍රේමතිලක, මධුර කටහඩක් ඇති සුනිල් එදිරිසිංහ මනහර පදවැල් ලියන සුනිල් ආරියරත්නයින්, සුනිල් සරත් පෙර්රා, නැසී ගිය ගායක සුනිල් ශාන්ත ආදීන්. නමුත් මම මේ කියන සුනිල් අයියා එහෙම රටම දන්න පුද්ගලයෙක් නෙමෙයි.

කොටින්ම කියනවානම් සුනිල් අයියගෙ පුද්ගලික විස්තරයක්වත් මම දන්නෙ නෑ. අනෙත් අය සුනිල් අයියා කියන හන්ද මාත් ඔහුට කතා කලේ එහෙමම තමයි.

සුනිල් අයියා ජීවත් වෙන්නෙ බත්තරමුල්ලෙ. මට සුනිල් අය්යව ඉස්සෙල්ලම මුණගැහුනෙ මගෙ අතිජාත මිත්‍රය තිවංක හන්ද. තිවංක ඒ දවස් වල නැවතිලා හිටියෙ බත්තරමුල්ලෙ. මම තිවංක හම්බවෙන්න යන වෙලාවලට තමයි සුනිල් අය්යව දැක්කෙ. සුනිල් අයියා අවුරුදු 50 ක් හරි ඊ‍ට වැඩි වයසක මහළු පුද්ගලයෙක්. රස්සාව හැටියට කරන්නෙ ලොතරැයි විකුනන එක. සුනිල් අයියගෙ විශේෂය තමයි ඇස් දෙකම පෙනෙන්නෙ නැති එක. උදේම තමන්ට පුළුවන් විදිහට ඇදගෙන ඔළුව පීරල බැටරි දාපු රේඩියෝ එක කරේ එල්ලගෙන එක අතකින් සුදු සැරයටියත් (මට හරියටම මතක නෑ) අනිත් අතින් ලොතරැයි ලෑල්ලත් අරගෙන “අද ගන්න වාසනාව අදයි දිනුම් අදින්නේ කෝටියයි ගන්න” කියමින් බත්තරමුල්ල හන්දිය පුරා ඇවිදින සුනිල් අයියා දකින්න ආස දසුනක්. බත්තරමුල්ලෙ ගොඩක් කඩහිමියො තමයි සුනිල් අයියගෙ කස්ටමර්ස්ලා. සුනිල් අයිය හිත හොද කෙනෙක්. එයාගෙ ඇස් පේන්නෙ නැති කමින් කවුරුත් අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්නෙ නෑ.

තමන්ගෙ ඇස් දෙකම නොපෙනුනත් කාටවත් කරදරයක් නැතුව, කාටවත් අත පාන්නෙ නැතුව ජීවත්වෙන මේ මනුස්සය ගැන ඇත්තටම අපි ආඩම්බර වෙන්න ඕනෙ. මම කවදාවත් ලොතරැයි ගන්න කෙනෙක් නෙමෙයි. මේ මනුස්සයගෙ උත්සාහය දැකල මට හිතට ඇතිවෙච්ච සංතෝසෙට පුළුවන් හැම වෙලාවෙම මමත් සුනිල් අයියගෙන් ස්විප් ගන්න පුරුදු වුනා. අත පය ඇස් ‍ඔක්කොම තියාගෙන හිගාකන මිනිස්සු ඉන්න රටක සුනිල් අයියලා රජවරු.

මනුස්සයකුට උප්පත්තියෙන් කිසියම් අංගයක් පිහිටන්නෙ නැත්නම් ඒ වෙනුවට තවත් යමක් හොදින් පිහිටනවා. ඒක ලෝක ස්වභාවය. අපේ අය කරන්නෙ ඒ අඩු අංගය පෙන්වල හිගාකන එක. විය යුත්තේ ඒක නෙමෙයි. කිසියම් දෙයක් කරන්න හිතේ ධෛර්යය අවශ්‍ය වෙනවා. අපේ හුග දෙනෙකුට නැත්තේ ඒක. හැම දේකම ලේසියට පුරුදු වෙච්ච අයට හිගා කන එකත් ලේසි වෙලා තියනවා.

මට දැන් ටික දවසකින් සුනිල් අයිය මුන ගැහුනෙ නෑ බත්තරමුල්ල පැත්තෙ ගිය නැති නිසා. කොයි වෙලාවෙ හරි බත්තරමුල්ලෙ ගියොත් අතින් රේඩියෝ එකත් අරන් ලොතරැයි විකුණන සුනිල් අයියගෙන් ලොතරැයියක් ගන්න අමතක කරන්න එපා.

No comments:

ශිෂ්‍යත්වෙත් එක්ක අතුරු කතා

පහේ ශිෂ්‍යත්වෙ ඉවරයි. පළවෙනියො දෙවනියො තේරිලත් ඉවරයි. පාස් වෙච්ච දරුවො සතුටු වෙලත් ඉවරයි. ෆේල් වෙච්ච දරුවො දෙමව්පියන්ගෙන් මෝඩයා පොල් බ...